28 augusti 2009

Idag tänkte jag bara kort uppmärksamma att det är exakt ett år sen jag åkte till Paris, den 28 augusti 2009. Tiden springer iväg! Här och nu bjuder jag på ett 1 år gammalt inlägg, första livstecknet efter min ankomst till Paris:
http://lenalundstrom.blogg.se/2009/august/jag-lever.html

I övrigt har jag gått och blivit husägare över helgen. Mamma, pappa och Malin for till fjällen igår eftermiddag så idag och imorgon njuter jag bara av att kunna göra precis vad jag vill ;) Förutom att jag måste komma ihåg att vi äger en katt, vattna mammas blommor och för allt i världen inte glömma bort att jag lovat jobba ikväll och imorgonkväll mellan 18-21.
Dessutom tror jag att jag har goda nyheter vad gäller min dator som förhoppningsvis kommer tillbaka till mig nästa vecka :D jag har saknat den! Tre veckor skulle det ta att få den lagad och nu har det snart gått fem! Enligt Expert där jag lämnade in den kunde de se att den skickats från verkstaden och då antar jag att den är på väg tillbaka hem :D

Nu middag före det korta arbetspasset!
Hejhopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0