På menyn när mamma är bortrest



I tisdags åkte mamma med jobbet till Kalmar. Imorgon kommer hon hem igen. Övriga familjemedlemmar har överlevt dessa mammalösa dagar på ett alldeles utmärkt sätt. Se bara så gott vi ätit ;)

En torsdagkväll som denna har jag tillbringat i goda vänners sällskap och tillsammans med en äppelpaj :) Kul att träffa Anna igen, det var alldeles för länge sen sist. Umeå har tagit flera av mina vänner ifrån mig och det gillas inte!

Imorgon ska jag ge min sjukgymnast ett tredje försök att knäcka till min rygg som varit ond i flera veckor och som håller på att göra mig galen! De två tidigare besöken har inte gett något resultat, bara kostat mig en massa pengar!
Imorgon inleder jag också helgens arbete. Kan inte direk säga att jag längtar.

Hörs när vi hörs, tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0