Löpningens tid har börjat!

                

Som ni ser har jag slagit på stort och införskaffat löpartights med tillhörande tröja. Jag är dum nog att tro att min motionsglädje ska bli större med rätt kläder ;) Jag for till stan idag enkomt för att köpa det här och jag måste säga att det var värt det :D Med hjälp av lite enkel matematik har jag räknat ut att jag antingen köpt byxorna till ordinarie pris och fått tröjan för bara 90 kr, köpt tröjan till ordinarie pris och byxorna för bara 140 kr eller helt enkelt tjänat 250 kr på vad det sammanlagt skulle kostat till ordninarie pris :D Det här blev kanske lite invecklat men jag är iallafall nöjd.

Igår fick jag en impuls och ville nödvändigtvis fara och köpa en ny cykel så jag tjatade med mig pappa till stan men så här i efterhand är jag glad att det inte blev någon cykel för då hade jag varit ett antal tusenlappar fattigare. Jag behövde nog helt enkelt bara få se vad en cykel egentligen kostar (alldeles för mkt!) för att inse att jag inte behöver en ny, iallafall inte just nu. Nu har jag ju köpt utrustning för att börja springa på elitnivå istället ;)

Imorgonkväll drar min hårdaste arbetsvecka sen sommarschamet slutade igång och det ser jag fram emot för nu börjar jag vara less på att gå hemma och dra fötterna! Till och med att jobba 7-21 tisdag, torsdag och fredag känns som en bagatell för mig just nu!

Snart vankas det grillat till middag :D Hörs nästa gång jag tycker mig ha något att skriva om.
Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0