Dött som i graven

Jag känner att det här och nu är min plikt att tala om för er att jag inte sprungit bort utan sitter på min vanliga plats i soffan med datorn framför mig. Dålig uppdatering beror iallafall på brist på intressanta saker att berätta att dokumentera. För hur kul är det egentligen att dag ut och dag in läsa att det enda jag gör är att jobba? Inte speciellt kul men jag kan iallafall berätta att när jag inte bor på jobbet så bor jag på jobbet. Ungefär så känns det. Men jag jobbar som vanligt i förebyggande syfte för man vet aldrig när jobbet tar slut!

Imorgon är jag tack och lov äntligen ledig och då ska jag som svensk medborgare utföra min plikt att gå och rösta. Eftersom jag gör premiär i vallokalen tycker jag att det ska bli väldigt spännande ;) Och som den tävlingsmänniska jag är ska jag tillbringa kvällen framför tvn och följa valvakan stenhårt! Eller så inte, det lär ju krocka med ensam mamma söker och man måste ju prioritera vad som är viktigare att se ;)

Nu ska jag fira att det är lördagkväll och att jag kan sova hur länge jag vill imorgon! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0