2010-10-28

Igår kväll såg jag ett program på tv där de intervjuade en kvinna som forskat i hur man skrev dagbok på 30- och 40-talet och sedan jämfört det med dagens bloggande. Det påminde mig om att jag faktiskt är ägare av en blogg :D Som uppdateras alldeles på tok för sällan!

Nu har jag iallafall gått och dragit på mig världens förkylning och näsan är tätare än tätast. Fast inte speciellt oväntat med tanke på att halva jorden verkar vara förkyld just nu. Men jag håller ändå humöret uppe för nu är det mkt att se fram emot :D Bio ikväll och (tjohej!) LADIES NIGHT imorgon :D Sen slänger vi in lite Halloweenfirande på lördagkväll också.

Nästa vecka blir en väldigt spännande vecka för då drar vikariepoolen igång och det går inte att med ord beskriva hur omständigt det verkar vara! Igår blev jag tex smsbombad med tider jag blivit bokad att jobba nästa vecka. Det kom minst fem sms på raken, snacka om onödigt! Antagligen kommer jag inte heller att få jobba kvar här i Skråmträsk utan troligtvis blir det stan för min del. Jippie, jag hoppar högt av lycka! Men men, den som lever får se. Huvudsaken jag får jobba, vart det sen blir spelar mindre roll.

Nu vet alla att jag fortfarande lever och jag ska sparka mig själv i baken och skriva snart igen. Uppe med tuppen är jag idag också för jag ska ha plättgäst på lunch klockan 11 och innan dess måste jag hinna koka sylt!

På återseende!


Kommentarer
Postat av: linnea

jag har sett videon nu och grabben är ju inte alls tjock, han har ju blivit en man! snygg är han också! ;)

2010-10-29 @ 10:53:25
URL: http://liinneaberglundd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0