Tillökning i familjen

Här och nu offentliggörs det att familjen Lundström har fått tillökning. Det lilla livet bor nu under sin uppväxt i ett alldeles eget akvarium, provosiriskt placerat i köket (och mamma jublar av glädje!). Vi har alltså fått ett fiskbarn :D och för att det inte ska bli uppätet av andra större fiskar ägnade jag i söndags ett flertal timmar åt att göra i ordning en egen bostad åt den lille. Hoppas att han överlever. Det vore i så fall första gången jag lyckas med något så storartat som fiskuppfödning :D

Idag bjöd dagen på en tur till stan och jag investerade i vinterfodrade löpartights! Vad händer med mig!? Sköna är de iallafall för de andra börjar vara en aning kyliga att ha på sig. Och värre lär det bli för på torsdag har det pratats om snö! Hoppas till tusen att det inte stämmer! Fast på torsdag flyr jag ändå fältet och drar söder ut. Så långt som hela vägen ner till Umeå. Först ska mina studerande vänner från Bureå + Joanne få sig ett besök och på fredag väntar inflyttningsfest hos Marika :D kul kul kul :D Hem igen på lördag för att jobba kväll. Hur kunde jag ta på mig att göra det?? Nåja nu är det som det är och jag ska njuta av den lediga tid jag har :D

Garanterat ingen uppdatering före avfärd för imorgon ska jag jobba 7-21 och sen bär det av på torsdag efter avslutad arbetsdag 12:00. Förresten har min snälla mamma införskaffat en ny luftmadrass eftersom våran gamla var VÄRDELÖS OCH HÅLIG!

Nu ska jag leva livet och bara ha roligt :D
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0