Bättre sent än aldrig

Egentligen skulle jag skrivit det här redan förra veckan men det blev aldrig av så jag gör det nu istället: Hipp hipp hurra, grattis på min födelsedag :D (som firades den 29 september, alltså förra onsdagen). Men som sagt, bättre sent än aldrig.

Alltså har man blivit ett år äldre och krogmyndig i USA. Jag ska passa på att berätta för alla er som går runt och har åldersnoja över att fylla 21. Man märker ingen skillnad. Ganska tråkig ålder faktiskt. Men oavsett hur mkt man fyller så är det ju alltid trevligt med presenter :D och årets bästa får bli mitt underbara nya täcke :D

I övrigt slår jag som vanligt ihjäl min tid på jobbet men igår var jag faktiskt ledig och passade på att göra en tripp till stan. Tyvärr är besvikelsen total varenda gång jag åker dit för jag känner ett stort köpbegär men hittar aldrig något att köpa! Högst upp på min investringslista står just nu ett par vinterfodrade löpartights och igår när jag begav mig på jakt hittade jag bara ett par som inte ens var snygga och som dessutom kostade 700 spänn! Inte värt!

Nu hinner jag inte sitta här och beklaga mig mer, dags att fortsätta fördriva tid på jobbet.
Tjolahopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0