November

November månad har dragit igång. Inte länge kvar till jul! :D
Jag hade egentligen tänkt vara duktig och skriva direkt efter helgen men istället drabbades jag av det äckligaste jag varit med om på flera år, MAGSJUKA! Så fruktansvärt vidrig sjukdom det är! Igår låg jag helt utslagen i soffan hela dagen och orkade knappt lyfta en arm eller än mindre använda benen. Idag är jag däremot fit for fight och tillbaka på banan :D Jag misstänker därför att det var någon slags magsjuka-light som hela familjen drabbades av inom loppet av ett dygn. Men nog pratat om det!

Helgen var fullspäckad med aktiviter och störst av dem alla var väl ändå Ladies Night i fredagas :D Jag, Viktoria, Linnea och 2000 kvinnor i övre medelåldern ;) Kul var det iallafall! Och jag skulle fota massor för att visa här på bloggen men eftersom min kamera är sämst blev även korten sämst.
Efteråt gjorde vi en sväng förbi Skellefteås nya inneställe, Allstar ;) Där träffade vi två fransmän (den ena jobbade som kock på Allstar) och då fick jag bevisat för mig hur otroligt dålig min franska blivit sen jag kom hem :D De kände iallafall till trakterna där jag bodde när jag var i Paris :) Kulkulkul tyckte jag :)

Och nu är det snart helg igen :D Då kommer världens bästa tjejer hem från Umeå och då ska vi ha roligt heeela helgen :D



För er som inte ser det så ska det här föreställa Martin Stenmarck. Tror jag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0