Tick tack tick tack

Tiden tickar och går men det händer inte mkt. I väntan på tjejerna som nu kommer om bara 5 dagar så har jag opassande nog roat mig med lite shopping för pengar som jag egentligen borde sparat. Men herregud man blir ju glad av att köpa saker och vem vill inte vara glad? :D

I övrigt håller jag på att bli tokig tack vare en liten pojke här i lägenheten som de senaste månaderna lärt sig spela gitarr och numera går runt och spelar samma lilla trudelutt hela tiden! Jag har till och med själv börjat nynna på trudelutten och igårmorse klockan 8.30 vaknade jag till den lilla trudelutten! Jag hatar trudelutten och hoppas att han snart lär sig något nytt!

Det var visst allt jag hade på tungan just nu. Läsarantalet minskar och min fantasi sinar. Men jag kan tala om att om exakt fem veckor sitter jag hemma vid köksbordet i Skråmträsk och äter en limpsmörgås och dricker mjölk! :D:D

Taggar nästa helg till tusen och måste även visa upp en bild på mina inköp :)
Mina gamla älskade solglasögon satt jag sönder förra helgen så ett par nya var ett måste!
Och klockan tycker jag personligen är supercool ;) 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0