Lycka!

Humöret är på topp ikväll och jag vet egentligen inte varför :D Förkylningen sitter i och jag låter som en kråka när jag pratar och andas stundtals som en fisk på land. Men jag är glad ändå :D

Anledningen till det goda humöret trots förkylningen kan vara 1. Imorgon är det bara två veckor kvar till tjejerna kommer och vi längtar nog lika mycket alla fyra :D 2. Igår blev det bestämt att Jacob kommer och hälsar på 19-22 juni :D 3. Det vackra vädret vi hade för några veckor sen är starkt på väg tillbaka och till helgen ska det bli kanonväder :D 4. Imorgon står picknick i Versailles på schemat och jag ska sola sola sola :D 5. På lördag står picknick i Paris på schemat :D 6. Måndag är helgdag och jag är ledig :D

Sådär, skönt att få dela med sig av lyckan :D Förresten! Vad är det för typ som lyckats stjäla dyrbara tavlor från ett museum här i Paris?? Tavlor jag inte ens hunnit se! Nåja, det dör jag väl inte av.

Imorgon ska jag vara en bra au-pair och ta med mig Klara till poolen innan jag sen ska tillbringa kvällen som barnvakt.

Trevlig helg! :D

Kommentarer
Postat av: Malin

Javisst blev det snyggt. :)

2010-05-21 @ 16:02:11
URL: http://moppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0