Flickan med de blommiga skorna

Ikväll har Maja lämnat oss :( Snälla som vi är har jag, Hanna och Sanna hjälpt henne att kånka väskor i Paris underjord och hållt henne sällskap på tågresan ut till flygplatsen. Det kommer att bli tomt utan henne men vi ska försöka hålla skenet uppe den korta tid som är kvar! Och som Sanna sa: "Lena, nästa att lämna oss blir du". Om bara 52 dagar! Fan så snart! :O

Igår tillbringade vi fyra tjejer kvällen på en pub där en mkt vänlig fransman helt utan anledning bjöd oss på var sin shot och sedan lämnade oss utan att vara det minsta påflugen. Såna fransmän gillar jag :D Vi fick även ärva Maja på saker hon inte hade möjlighet att ta med sig hem. Vissa ärvde knäckebröd och tandkräm medan andra ärvde bikarbonat och bakformar. Jag fick ärva schampo, naggellackborttagning och handkräm. Ett fint minne av Maja :)

Annars ägnar jag min tid åt att göra så lite som möjligt nu när jag är ledig ;) Lägenheten är fylld till bredden så det är nästan svårt att röra sig därför tar jag troligtvis mitt pick och pack och flyttar in hos Hanna på lördag när hon liks har hela sitt hus för sig själv :D Vi festar nog även till det lite för att fira Jenny som fyller 20 år :D 
Men innan dess ska jag packa min ena resväska som Karins mkt snälla föräldrar lovat att ta hem åt mig så att mina kära vänner (som kommer om bara tre veckor!) ska slippa kånka hem den åt mig med flyg.

Verkar vara allt jag hade att komma med för stunden.
Trevlig helg! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0