Vad sägs om 20 graders värme och tidsvis strålande sol? :D

Vilken kanonvecka det har varit! Sommar för fulla muggar! :D Jag har starkt funderat på att ta ut fleecen ur vinterjackan för det har varit lite smått olidligt att ha den på sig i veckan. Och igår, när termometern visade nära på 20 grader under eftermiddagen, hade jag långkalsonger på mig! Jag är verkligen inte van vid värmechockar i mitten på mars. Idag efter fredagssimturen cruisade jag och Sanna i hennes bil med öppna fönster och lyssnade på Gyllene tider ;) Hoppas på lika underbart väder hela helgen när jag är ledig :D

Helgens planer är hittills följande:
Imorgon, vaxmuseumet med Maja som vi inte hann med förra helgen. Och eftersom Maja har fotbollsmatch med sitt franska fotbollslag imorgon eftermiddag så måste vi vara där när de öppnar klockan tio. Vilket innebär att jag måste stiga upp absolut senast klockan åtta. Alltså ingen sovmorgon.

På söndag, DISNEYLAND tillsammans med sex andra tjejer som är minst lika överlyckliga som jag :D Det ska bli sååå jättekul :D Som barn har väl alla någon gång drömt om att få fara till Disneyland? Och nu, cirka 12 år senare går drömmen äntligen i uppfyllelse ;) Vi ska vara där när de öppnar halv tio, vilket innebär att vi måste fara hemifrån klockan sju för att hinna dit och jag måste stiga upp ungefär klockan sex. Alltså ingen sovmorgon då heller. När ska jag hinna sova!? 

På måndag står det franskaprov på schemat så jag vet exakt vad har jag att göra både ikväll och imorgonkväll. På söndag kan det bli lite tid över till plugg. Har vi riktigt roligt stannar vi väl tills det stänger ;) 

Jag hälsar Kalle och Musse från er med :D Trevlig helg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0