Hej!

Jag lever. Det har blivit få ord skrivna här den senaste veckan men vad ska man skriva när det inte finns någonting att skriva? Första skolveckan efter lovet är nu iallafall avklarad :) Skolan är lika tråkig som vanligt men jag har nog trots allt bestämt mig för att fortsätta även sista trimestern. Lika bra nu när jag till och med ansträngt mig och sparat pengar till det.

Idag tog jag mig äntligen till badhuset igen och simmade min fredagskilometer och ikväll har jag varit barnvakt och sett 24 som barnen alltid vill göra på fredagar. Det har jag inget emot så länge de väljer att ha engelskt tal med fransk text och inte enbart franskt tal ;)

Nu stundar ännu en härlig helg och då händer det grejer! Förhoppningsvis. Imorgon ska kyrkan visa finalen i melodifestivalen och det vill man ju inte missa :) Grattis till mig som inte har den blekaste aning om vilka som är i final men jag antar att jag håller tummarna för Darin som jag faktiskt vet tog sig till final. Annars ska morgondagen tillbringas med Maja :) Hon har planer på vad vi ska göra så jag hänger bara med ;) Tydligen ska det finnas ett vaxmuseeum i Paris, ungefär som Madame Tussauds i London fast inte med kändisar utan mer historiskt, så dit kanske vi ska imorgon :)

Nu blir det Solsidan och sen sova!
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0