Min stora kärlek!


Yes! Operation jeansjacka var en lätt match! Efter endast fyra besökta affärer bar jag den glatt i en påse i handen :D Fattig som en kyrkråtta men på ett strålande humör :D

Idag var det sommaravslutning i svenska kyrkan så jag tog en sväng förbi där och fick vara försökskanin till en mkt starkt alkoholiserad välkomstdrink! Efteråt såg jag dubbelt och ranglade ut därifrån!
Okej nu överdrev jag kanske ganska mkt det kan jag erkänna, men lite sant var det faktiskt. Jag fick agera försökskanin och blev dessutom bjuden på tårta :)
Tråkigt bara att det antagligen var sista gången jag var där för i kyrkan har jag tillbringat många söndagaseftermiddagar :) Det är mkt här som börjar vara sista gången nu. Om tre veckor är jag hemma och det ni, det är verkligen svårt att förstå.

Idag har jag även hunnit med en egen liten upptäcksfärd i Paris när jag skulle leta rätt på stället där Jacob ska bo när han kommer hit nästa helg. Och det kan jag säga gick rakt åt helvete. Men det kan jag givetvis inte skylla på någon annan än mig själv. Jag har en jättefin och bra liten kartbok i min väska som följer med mig överallt det är bara synd att jag är lite för stolt för att använda den och att när jag väl ska använda den inte klarar av läsa rätt. Sen kan det ju hända att man glömmer bort att gator kan gå åt två håll och att man inte kommer på det förrän man gått väldigt långt åt ena hållet. Som då givetvis är fel håll. Nåja, jag hittade rätt till slut, men det tog lite tid.

Nu ska jag sticka näsan i en av världens sämsta böcker, som dessutom är på franska! Tack och lov har jag läst mer än halva men har våran lärare tänkt att vi ska läsa ut den innan torsdag då lär jag väl få läsa dygnet runt!

Kommentarer
Postat av: Lolle

Äntligen! Det är väl bara att gratulera jackköpet haha

2010-06-13 @ 22:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0