Mamma Mia!

Vilken dag! :D Underbart skönt att ABBA-redovisningen är gjord och att det enligt mig gick kanon ;) Underbart skönt att jag har fått mitt sommarschema och därmed säkrat sommarens inkomst genom att spendera fem veckor i kära hemtjänsten hemma i Skråmträsk :)

Och nu ni, mindre än 12 timmar kvar till Skellefteå invaderar Paris och jag längtar som ett tok! :D imorgon blir en hektisk dag för då ska jag packa! Inte för att jag har speciellt mkt att packa inför tre nätter inne i storstan när det ska vara finväder hela helgen och vi kör på shorts och linne ;) Men ändå, packa är alltid packa och det tar minst två timmar oavsett hur långt man ska resa med packningen. Tro mig.

Jag kan även upplysa om att det nu är exakt ett år sen som jag och Anna spenderade en vecka tillsammans i Bulgarien, Sunny Beach, Hotel Amaris, rum 404. En oförglömlig resa till ett land dit jag ogärna åker igen, ett oförglömligt hotell med döda djur inbakade i handdukarna där jag ogärna bor igen, en glödhet sol och en solbränna Anna nog ogärna upplever igen. En riktig mardrömsvecka, men fan så kul vi hade :D

I år blir det dock ingen solsemester för vår del men väl en week-end i Paris :D Shopping lördag, eiffeltornet söndag :D Kanon, kanon, kanon! :D Herregud det är snart ett halvår sen jag var hemma sist, inte konstigt att man börjat sakna alla!

Efter helgen lovas update med bildregn :D
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0