!!!

Var det meningen att det skulle hända så var det verkligen på tiden att det hände nu, två veckor innan jag ska hem! Jag har tappat eller eventuellt blivit besluten på min plånbok!!! Inget körkort, inget visakort, inga pengar, ingenting! Borta, borta, borta! Mitt liv föll för ett tag sönder och samman. Tur att jag hade Jacob med mig som behöll lugnet annars vet jag inte vad som kunnat hända! Så istället för att turista fick vi ägna en god stund åt att leta efter plånboken, som vi givetvis inte hittade. Att leta en plånbok i Paris borde kunna liknas vid att leta efter den minsta nålen i jordens alla höstackar.
Jaja, inte mkt att göra åt, jag är en erfarenhet rikare och några slantar fattigare men det kunde ju faktiskt varit värre. Bankkortet är spärrat och förhoppningsvis hinner jag få det nya redan till veckan. Enda positiva kan ju vara att jag måste fota nytt kort till körkortet, det gamla var inte direkt världens vackraste ;) Fast å andra sidan är allt just nu bara negativt och jävligt jobbigt.

Nu sängen. Imorgon Louvren och allt annat som vi inte hunnit med idag på grund av min klantighet!
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0