1 vecka

Om på pricken en vecka sätter jag foten hemma på gården i Skråmträsk igen :D Men inför denna hemgång känner vi alla en lätt ångest, det är ju så kul här nu! Fast man ska väl sluta när det är som roligast. Och längtar hem det gör jag ju såklart :)

I helgen har det varit kanon, kanon, kanon, kanonväder! :D I eftermiddags satt jag, Sanna och Hanna nedanför eiffeltornet och tittade på fotbollsmatchen mellan Tyskland och England på storbildstv :D Det var väldigt coolt ;) Nästan som fotboll live :D Men väldigt varmt! Efter 70 minuter trodde man att man skulle dö av värmeslag men då fick man härda ut ett tag till! Kul var det iallafall :D Och kul att Tyskland vann eftersom jag bestämt mig för att heja på dom ;)
Efter matchen åt vi dyr glass och satt nere vid Seine och dinglade med benen. Det var då Hanna sa: "Det är det här man kommer att sakna när man inte är här längre". Så sant, så sant.

Jag har nu räknat ut att i veckan är det sista gången som jag måste dammsuga lägenheten och sista gången som jag måste stryka alla kläder. Det sistnämnda ser jag mest fram emot att slippa för om det är något jag lärt mig här så är det att jag hatar att stryka!

Är det fint väder imorgon också ska jag gå till poolen, hur lyxigt låter inte det? ;)
Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, ja jag har ju bara dig. :) Klart att jag är bäst! ;)

2010-06-29 @ 22:51:24
URL: http://moppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0