Umeå week-end!

Igår var en tung dag för vi hade inget internet! Tack vare ett klantskaft som grävt av vad som verkar vara en väldigt viktig kabel nånstans söderut så blev stora delar av Skellefteå med omnejd internetlösa! Inte kul! Men huvudsaken att det blev fixat till idag för annars hade det blivit så fruktansvärt mkt att läsa ikapp på facebook ;)

Sista "semesterhelgen" står för dörren och ikväll drar jag, Anna, Linnea och Joanne till Umeå på week-end :D Vi är väldigt planlösa så vi få väl helt enkelt improvisera under helgens gång. Bo ska vi iallafall göra i Linneas omöblerade lägenhet och sova på luftmadrass och i sovsäck, nice ;) Och eftersom vi ska köra min bil var jag så ambitiös att jag till och med tvättade den igår!
Fem timmar kvar till avgång och innan dess ska jag hinna packa, kanske baka en kaka och evetuellt också hinna med ett litet motionspass. Bäst att jag sätter igång om jag ska hinna!

Trevlig helg! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0