Sjuk!

Det härjar en mkt otrevlig förkylning och nu har den slagit till på mig också! Det började med lite ont i halsen igår morse, då jag dessutom försov mig och vaknade 20 minuter innan jag skulle börja jobba. Men det hör egentligen inte hit, jag hann till jobbet i tid.
Igårkväll hade Anna sin 21-årsfest. Jag for dit, fortfarande med ont i halsen men for hem före utgången på Station för då hade jag så fruktinsvärt ont i halsen att jag knappt kunde prata! Det var ont ända upp i öronen och jag kunde inte svälja. Jag tror aldrig att jag nånsin tidigare haft så ont i halsen, nästan en nära-döden-upplevelse! Men efter att ha kurerat mig med varmt honungsvatten, bafucin, alvedon och en massa sömn så känns det mkt bättre idag :) Fast jag väljer fortfarande att kalla mig för sjuk så att jag har en anledning att ligga död i soffan hela dagen, det regnar ju liks så vad ska man annars göra? ;)

Medan kvällen fortfarande var på topp :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0