Ny design

Eftersom min gamla design började bli lite "out of season" hjälpte min kära syster mig att fixa en ny och jag är riktigt nöjd :D

Idag har jag varit till Viktoria och fått jättehärlig massage :D Tur att man har en kompis som väljer att utbilda sig till massageterapeut och som sen behöver frivilliga träningsobjekt att massera för då ställer jag mer än gärna upp :D Åtta jättesöta kattungar, bara två veckor gamla, fick jag också se så nu är det operation övertalning för att få mamma och pappa att vilja ha en katt till :D

Nu ska jag svida om och dra till stan för att gå på bio och se efterlängtade Eclipse :D Måtte Edward vara lika snygg som i två tidigare filmerna ;)
Veckans ledighet börjar lida mot sitt slut men det kändes rätt lyxigt att börja första jobbarveckan med två arbetsdagar och sen två lediga dagar. Men det förtjänar jag för jag har en hård helg framför mig då jag nog bör komma upp i närmare 30 arbetstimmar!

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0