Jobb jobb jobb

Välkommen till detta klagoinlägg.
Jag överlevde mördarhelgen men tack och lov för att det är tre veckor kvar till nästa. Den välbehövliga ledigdagen igår spenderades med Medletjejerna och Mirre hemma hos Lotta. Det är tradition att varje sommar basta och bada i Lottas pool :D och så blev det även i år. Träffa Lottas kille från England fick vi också göra :)

Idag har jag varit en snabb sväng till stan och lämnat in min j*vla dator på service! Skönt att jag äntligen fått det gjort. Tre veckor skulle det ta innan den är tillbaka och då hoppas jag att den är lagad för en bildskärm som hoppar och blir vit var och varannan minut kan jag bara inte leva med! Sen måste det ska vara något fel på ljudet också för det knastrar och lever om. Helst av allt önskar jag att de ger mig en ny dator men sån tur har jag väl knappast. Så tills vidare är jag så illa tvungen att använda familjens gemensamma dator.

Sen är det ett fruktansvärt väder idag som kan sammanfattas med ett ord: FUKTIGT! Eller eventuellt KVAVT! Sak samma, jag hatar båda delarna. Men tydligen ska det bli varmt senare i veckan och det passar ju hejdundrandens bra för då ska jag jobba... Jobba ska jag förresten göra redan om en timme så nu måste jag snart trycka spagetti och köttfärsås innan jag ger mig iväg. Sen blir det järnet hem klockan nio så jag inte missar början på Morden i Midsomer, höjdpunkten varje sommar :D

Nu middag, eller lunch, eller mat iallafall.
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0