Il était une fin

Som den fjärde Shrekfilmen heter på franska: "Det var en gång ett slut". För mig var den gången och det slutet idag. Imorgon 13.40 lyfter mitt plan från fransk mark för att ta mig tillbaka hem till Sverige.
Nu är det drygt 100 dagar sen jag i slutet på februari gjorde min egen almanacka där jag kryssat för dagarna som gått och räknat ner till min hemresa. Då kändes det som en evighet. Nu känns det overkligt att det gått så fort.

Blev hejdålunch med Sanna idag, på våran restaurang ;) Och före det ett sista ryck för att köpa med sig lite minnen hem.
Resväskan är packad, 24 kg(!) men visst jag kan betala övervikten om det blir akutellt, jag har ju faktiskt lyckats få med mig ALLT :D + 7 kg i handbagage och en tung jävla dator på 8 kg! Välkomna att hjälpa mig att bära imorgon!
Det blir också spännande att se vilka flygäventyr jag får vara med om under morgondagen. Hittills har ju ingen av mina flygresor gått smärtfritt fram men jag hoppas innerligt att det här blir den första där jag tar mig fram utan problem!

Hejdå Paris :(
Mamma och pappa! Umeå flygplats imorgon, söndag den 4 juli, klockan 18.40, BE THERE!


Kommentarer
Postat av: beggan

wihooo! vi ses på onsdag :D

2010-07-06 @ 16:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0