Flyttstädning


Som ni ser så har jag idag påbörjat min flyttstädning. Det går sakta men säkert framåt och otroligt nog verkar det som om allt kommer att rymmas i väskan! :D

Tidigt imorgon åker barnen med sin pappa till Bretagne så ikväll har vi haft "hejdå-kväll-med-presenter". Jag fick ett jättefint armband med genomskinliga glaspärlor och en liten bok där både Karin, Victor och Klara hade målat och skrivit :)
Imorgon ska jag avsluta flyttstädningen och åka in en sista gång till Paris för troligtvis hinna med en sväng på rean ;) och säga hejdå till den underbara staden :(
Plånboksjakten igår gav förresten inget reslutat. Men då har man iallafall provat vara in på det franska polishuset också ;) Fast något riktigt polishus var det väl egentligen inte snarare en "upphittningslokal", om det nu finns något som heter så, dit man går för att fråga efter sina borttappade saker. Men säkerhetskontroll före man gick in hade de faktiskt!
Idag har mamma iallafall anmält att mitt körkort är borta så att jag kan beställa ett nytt och fram tills dess jag får det får jag allt vackert lov att legitimera mig med det jäkla passet!

Nu är det sömn som gäller! Måste nog upp tidigt imorgon och säga hejdå till barnen en sista gång. Herregud jag ska hem om två dagar!
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0