Bröllopsdag!

Idag firar mamma och pappa 25-årig bröllopsdag och det har familjen ikväll firat med restaurangbesök :D Kanongott! Det hör inte till vanligheterna att familjen Lundström går på restaurang så det var riktigt trevligt :) Susanne och Krister hängde också med :) De enda som faktiskt var med på mammas och pappas bröllop och de enda som ens visste om att de skulle gifta sig. Så snacka om att de gifte sig i hemlighet!

Första arbetsdagen är också avklarad, gick som smort. I hemtjänsten förändras inte mycket. Gamlingarna har blivit lite äldre men annars är allt sig likt.

Helgens Umeåbesök var förresten mkt lyckat :D Inte fotad i en enda fartkamera (vad jag vet iallafall). Under lördagens shopping tömde alla glatt sina konton, utom jag för mitt var redan tomt sen tidigare :P Ett par svarta shorts à 50 kronor på rea var allt jag fick med mig hem. Men lika glad för det är jag och speciellt min ekonomi. Lön kommer jag ju inte att få förrän i slutet på augusti så jag har en knaper tid framför mig!
Enda negativa med helgen var de två hemska nätterna jag fick genomlida! Eftersom det tydligen var hål på min luftmadrass sov jag, efter ett par timmar, i princip direkt på golvet och det kan jag säga att min rygg inte mådde speciellt bra av! Men det var ett äventyr det också, att stiga upp klockan fyra för att pumpa madrassen och vakna igen klockan åtta med rumpan i golvet. Underbart med sin egna säng säger jag bara :D Och där ska jag landa nu för imorgon står det jobb på schemat med start 07:00!

Godnatt! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0