Winterschlussverkauf

Hej hopp snart pratar jag bättre tyska än franska ;) Senaste ordet jag lärt mig av min kära granne är witerschlussverkauf som betyder vinterrea och som är precis vad vi roat oss med idag :) Dock inga fynd för min del för det var så sjuuuukt mkt folk! Men vi ska dit imorgon igen och fightas i köerna ;) Före jul fick jag en rabatt på 40-50% på Yves Rocher + att man får en överraskningspresent när man handlar något så det måste jag ju passa på att utnyttja ;)

Igårkväll bestämde jag mig för att möblera om i mitt rum för det drar så kallt från fönstret att jag knappt kunnat leva när jag suttit i soffan som stod rakt under fönstret. Ända tills igår då jag flyttade på den och nästan fick ett helt nytt rum :) Så nu sitter jag här och svettas nästan istället för att frysa. Men bättre det!
Förresten så blev det ingen simning igår för badhuset var stängt på grund av något problem med bassängen! Så typiskt! Men vi får göra ett nytt försök nästa vecka istället.

Jag märker att jag inte hade så mycket kul att skriva ikväll. Nu är det iallafall dags att se Robinson. Snälla bort med Annika!
Imorgon har jag hunnit vara här en vecka. Jippiii! :D Bara ett stort antal veckor kvar. Men det kommer nog gå fort. Bara den här veckan har ju flugit fram :)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0