Veckans update

Det skulle gott och väl räcka med ett blogginlägg i veckan där jag sammanfattar veckans händelser för det skulle ändå inte blir mer än några rader. Ikväll skriver jag endast för att glädja mina trogna läsare för jag vet av egen erfarenhet hur tråkigt det är att kika in på en blogg för att längst upp se samma gamla rubrik som man sett i en veckas tid.

Det här har nog varit den snabbaste veckan av alla snabba veckor. Det här har varit veckan då jag och Freddan bestämt oss för att bilda en motionsklubb och börja springa på mornarna innan vi far till skolan. Vi gick ut stenhårt direkt från start och sprang både tisdag och torsdag. Dock kan jag ju tillägga att vi gick större delen av rundan vi egentligen skulle springa, men vi behöver bara komma i form så springer vi nog snart flera mil ;)
Det här har också varit veckan då jag i princip bestämt mig för att besöka Storbritanniens huvudstad London när jag är ledig en vecka i slutet på februari :D Nu gäller det bara att hugga tag i den kämpiga jaken på bostad!
Slutligen har det här varit veckan då jag tvingats springa runt och låtasa vara häst med en galen 8-åring på ryggen och jag har även blivit stylad av min egen stylist Klara. Ursnygg sminkning och fotmassage helt gratis ;)

Redan helg och det har spekulerats i skridskoåkning imorgon för det ska finnas en kostgjord is någonstans inne i Paris och skridskor att hyra. Och vi gör det enbart för att sen kunna skryta med att vi åkt skridskor i Paris när det var nästan 10 plusgrader ;) Återstår bara att se om det blir av eller om vi hittar på något annat.

Nu vet alla att jag lever, håll till godo till nästa update ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0