Hej eiffeltornet!

Nyårsfirandet gick galant! Med underbara vänner och galna lekar blir allt såklart kanon :D Vi missade inte ens tolvslaget vilket annars brukar vara en klassiker.

Igår fick jag finbesök av mina tjejer som kom för att träffa mig en sista gång innan jag åker igen. Och det är redan imorgon! Den nya resväskan är packad och sprängs nästan när man stänger den! Men jag håller vikten med bara ett eller två kilos övervikt ;)
Imorgonbitti halv åtta bär det alltså av mot Luleå och sen vidare mot huvudstaden och därefter Paris. Enligt min uträkning kommer jag att vara framme i Bailly imorgonkväll efter klocka åtta. Vi får se hur bra det stämmer. Tydligen ska det snöa i Paris imorgon och jag hoppas verkligen att det inte innebär samma problem som när jag skulle hem! Imorgon ska jag ta mig fram på ett smidigt sätt!
På måndag början skolan igen så det är full rulle direkt från början och ingen rast och ingen ro.

Datorn hänger såklart med tillbaka igen så det blir garanterat uppdatering någon dag framöver :)

Till alla er som jag inte hunnit träffa under de här två extremt korta veckorna jag varit hemma och till er som inte tänker komma och hälsa på mig: Vi ses till sommaren! :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0