Simmat till bion och köpt parfym

Jag har gjort det, finally! Efter många veckors funderande hit och dit och otaliga besök på Sephora har jag äntligen köpt parfymen :D Eller okej, om sanningen ska fram så har jag köpt parfymen och mamma och pappa ska betala den eftersom jag fick en parfym i julklapp (likadan som den jag redan har) och hellre ville ha en annan. Nina Ricci, parfymen i "äppelflaskan" som jag luktat på såååå länge är nu äntligen i min ägo :D

Något annat som jag också blivit ägare av under helgen är ett par simglasögon för 29 kr. Och eftersom de var hutlöst dyra måste jag nu använda dem maximalt mycket ;) Jag, Sanna och Maja är nu alla tre ägare av dessa fantastiska glasögon så alla fredagar framöver är nu uppbokade med simning!

Gårkvällen spenderades i biosalongen med Gerorge Clooney och Up in the air. Helt okej bra film :) Jag var väldigt trött efter att ha traskat runt en hel dag på Paris gator så filmen hade nog kunnat vara bättre i piggare tillstånd.

Imorgon är det Viktors födelsedag. Jag har köpt twilighfilmen till honom. Gillar han den inte så tar jag väl tillbaka den ;)

Nu börjar det nog vara dags att få i sig lite middag. Tre timmar för sent, men såna är reglerna här och jag gillar det inte!


Är de inte vackra så säg ;)

Kommentarer
Postat av: Lolle

Läckert Lena! ;D

2010-02-07 @ 21:35:53
Postat av: anna

HAHAHA snyggt ;D

2010-02-07 @ 23:24:01
URL: http://annaohgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0