Lov!

Jajemen nu väntar två veckor av underbart lov! :D Endast tre av tio dagar kommer jag att måste spendera hemma med barnen. Resten av tiden är de i Sverige och jag i London :D 

Endast sex dagar kvar till avfärd och paniken har börjat infinna sig! Därför har jag nu börjat göra listor. Finns det nånting bättre än listor!? Jag älskar att göra listor :D Jag har gjort en lista på allt jag vill hinna se och allt jag vill hinna göra i London, en lista på saker jag måste hinna göra innan jag far och en påbörjad mycket kort packlista. Enligt Jacob verkar det vara viktigast att ha ett paraply med sig. Tydligen har jag missat den detaljen att det visst regnar en hel del i London.
Imorgon ska jag växla pengar så det blir gjort. Typiskt att de inte använder euro! Fast hemma har vi ju inte euro heller så jag ska väl inte klaga. Tacka vet jag den svenska kronan! Dessutom ska fotbollsbiljetterna inhandlas imorgon och nu ska det göras! Det enda som kan stoppa köpet är att de skulle vara slut. Vilket i och för sig kan hända.

Den här veckan har rent ut sagt varit stressig och då på grund av OS! Det är ju nånting man måste se varje dag. Aldrig en ledig stund. Men jag gillar det :D Det funkar desstom alldels utmärkt att se fransk tv på datorn och lyssna på svensk radio samtidigt. Åtminstone så länge de väljer att visa det jag vill se. Om så inte är fallet har jag fått ta till webbkamera-metoden.

Idag har jag varit och tittat när Klaras skola haft gymnastikuppvisning :) De var jätteduktiga! Stod upp på varandras ryggar, gjorde konster, hjulade, ja allt sånt som jag aldrig skulle klara av att göra.

Nu ska det bli skönt med helg. Dock är min helg lite begränsad eftersom jag har OS-tider att passa.
Imorgon blir det nog förresten också bio, Valentine's Day som jag sett fram emot att se jättelänge :D och på grund av mitt pressade tidsschema så kommer det troligtvis att bli eftermiddagsbio.

Trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0