Jag kan se! :D

"Webbkamera-metoden" släng dig i väggen! Tacka vet jag fransk tv kombinerat med svensk radio :D Det är så jag kommer att följa OS framöver :D Att se fransk tv på datorn fungerar jättebra och jag är så lycklig just nu :D Tyvärr synkroniserar inte svensk radio med fransk tv så bild och ljud stämmer inte med varandra men det får jag leva med.

Angående fotbollsbiljetterna gick det inget vidare när vi skulle köpa dem idag. Självklart är biljettförsäljningen stängd på söndagar! Så nu får vi hoppas att det finns biljetter kvar till nästa helg.
Jag har till och med börjat drömma om den här fotbollen. I natt drömde jag att vi var på fotboll, inte jag och Maja utan jag och min helt sportointresserade familj och morbror Tobbe var med och spelade. Så tokigt det kan bli :D

Idag var det alltså semla i kyrkan som stod på schemat, MUMS! De var jättegoda. En ros fick man också och sen såg vi A walk to remember, en av världens bästa filmer tror jag :D
Efteråt skulle jag och Maja skynda oss hem till OS men på vägen till metron sprang vi förbi en restaurang som såg ut att vara en kanonrestaurang så vi tänkte: "Det är ju faktiskt alla hjärtans dag idag, då kan vi unna oss att äta middag innan vi far hem". Så det gjorde vi. Restaurangen (nära Champs Élysées) hade en buffé där man fick välja förrätt och varmrätt eller varmrätt och efterrätt + dricka för 10€ och det fanns mkt mat att välja på :D
På restaurangen jobbade dessutom en dansk tjej som pratade danska med oss. Proppmätta och nöjda åkte vi sen hem till OS :D

En vecka kvar till lov, jag längtar! Bara en dryg vecka kvar till London :D




Snygga efterrätter var det, dock var de inte riktigt lika goda som de ser ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0