Av med jackan och på med shorts

Idag har vi haft vår! :D Jag tror termometer snuddat vid +10 grader och det har varit svettigt! Lite sol på det också, prima ballerina :) Fast det ryktas om att det ska snöa imorgon så det här var kanske vad man kallar en liten liten försmak på våren.

Idag har jag satt sprätt på lönen jag fick i tisdags genom att besöka den svenska affären som öppnat i St Germain (staden där jag går skola). Det är kanonbra att det finns en svensk affär där också och inte bara i Paris för dit är det ju mycket knepigare att ta sig. Jag lyxade till det och köpte havregryn och till det hallonsylt som såg så god ut :D Dyrt blev det men smakar det så kostar det och jag måste ju få i mig ordentlig frukost! Sen frågade ägaren om jag hade något önskemål på någon produkt han bör sälja och då slog tanken mig hur otroligt mycket jag saknar fil :D och gissa vad?? Fil skulle komma nästa vecka och då kan ni ju gissa vem som ska dit och shoppa!

Tiden springer som vanligt iväg lika fort som kortdistanslöparna i OS (som förövrigt drar igång om inte alltför många dagar, och det ser jag fram emot). Fredag imorgon och simning står på schemat. Sen kommer en oplanerad helg men jag måste köpa födelsedagspresent till Viktor som fyller år på måndag. Vad jag ska köpa har jag ingen aning om så det kan bli ett litet problem. Önska mig lycka till!

Tills vi hörs igen, ha det!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Lena du får komma till Umeå när du är i säkert förvar här hemma i Sverige! Tagga roadtrip :D

2010-02-06 @ 10:52:35
URL: http://linneaberglund89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0