Äntligen!


Ja ni ser rätt! Jag är nu ägare av två fotbollsbiljetter till matchen Frankrike- Spanien i
Stade de France 3 mars och det ska bli så roligt :D Maja blir ägare av den ena när hon
behagar att betala mig ;) Vi tycker att det här ska bli sååå coolt! ;) Jag tror inte att platserna
blev alltför tokiga men eftersom jag har 0 erfarenhet så vet man aldrig hur det slutar.
Jag är glad och nöjd att jag överhuvudtaget lyckades köpa biljetterna :D

Valentine's Day som jag, Sanna och Freddan såg på bio idag var kanonbra :D

Lördagskvällen ska jag spendera framför datorn och maniskt följa Anja och de svenska
herrarna på längdskidor (fast jag håller lika mycket på Norge och Petter Northug;)) Hoppas på medalj! :D


Kommentarer
Postat av: Lolle

Jag är avis Lena! Du måste ta med kameran och föreviga alla fotbollsspelare!

2010-02-21 @ 14:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0