Impulsernas dag

Ikväll njuter jag av att åter ha min älskade dator framför mig :D Och den verkar till och med vara lagad! Vilket i och för sig är just vad man kan begära efter att man lämnat in den på lagning. Jag är en mkt lycklig människa just nu :D

Den här dagen har spenderats i stan och då kunde jag bara inte motstå en impuls som flög i mig och sim salabim blev jag ett hål i örat rikare! Ursnyggt med hål längst upp på örat tycker jag :D Det måste ska vara nästan tio år sen jag gjorde hål sist så det var som att bli ung på nytt ;)

Sen har jag hälsat på världens sötaste kattungar hos Viktoria som har vuxit jättemkt sen jag såg dem sist och som är så jättesöta att jag verkligen skulle velat ta med en hem :D 
En snabb titt på lägenheter i Oslo hann vi också med :) Planerna på Norge i höst har blommat upp igen men frågetecknen är många och det är nog ingen som vet vad de egentligen vill.


Söta du flytta hem till mig :D

Kommentarer
Postat av: beggan

Lena om jag får lägga ett litet förslag i debatten. Skippa Norge i höst! Lev livet med mig och åk till Norge efter nyår! :D

2010-08-30 @ 23:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0