Augusti

Augusti månad har dragit igång och bjuder på ett icke underbart väder, REGN! Tydligen ska det regna 40 mm idag så snart kommer väl himlen att öppna sig och hälla en hink med 40 mm rakt över oss.

Min förkylning håller fortfarande i sig men numera har jag bara ont i halsen morgon och kväll. Mellan det så hostar jag, nyser, snorar, låter som en kråka och har andningsproblem. Så underbart livet kan vara. Jag hoppas för allt i världen att jag blir bättre till på fredag för då ska jag TRÄFFA VICTOR OCH KLARA! :D De kom till Skellefteå igår och ska vara hos sin mormor och morfar i två veckor så självklart ska jag passa på att träffa dem medan de är här :) Jag har ju levt tillsammans med de där stundtals olidligt jobbiga barnen i nästan ett år och nu har jag inte träffat dem på en månad så det är klart att jag saknar dem. Och galet att jag redan hunnit vara hemma en månad! Inte har det hunnit bli mkt gjort under den månaden men häromdagen lyckades jag faktiskt städa klart mitt rum som jag påbörjade att göra redan dagen efter att jag kommit hem men det blev visst aldrig klart. Men  nu är det iallafall det.

Förresten kan jag ge ett litet filmtips :) Gå på bio och se Bröderna Karlsson :D Det gjorde jag och Sandra igår och den var så himla rolig :D Svensk komedi när den är som bäst :D Kul också att det är samma skådespelare som spelar båda bröderna. Se den, se den, se den :D

Nu vaknas middag. Svensk husmanskost, korv och makaroner. Sen ska jag njuta av att jag är ledig ända till imorgon klockan fyra. Sovmorgon är underbart :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0