Semester!

Värme, sol och semester :D Kan det bli bättre? :D För några timmar sen for barnen till sina kusiner tillsammans med sin farmor och farfar. Som för övrigt kom körandes hit från Lyon redan igår. Det var en plågsam kväll, vi hade ätit klart middagen halv tio. Hela dagen var faktiskt rätt plågsam. Blodprovet gick bra och provresultatet var klart redan idag. Allt var normalt, som väntat. Och tydligen är jag numera född 1980 och inte 1989 enligt provtagningspapperen. Verkar som om något skrivit fel, eller möjligtvis att någon annan råkat säga fel...

Idag har jag tillbringat dagen i den gassande solen på balkongen :D Det vackra vädret ska tydligen hålla i sig hela helgen och det är bra för på söndag bär det av på kyrkans bussutflykt till Normandie. Och imorgon ska jag förhoppningsvis inta biosalongen (för kanske hundraelfte gången?) och äntligen få se Remember me :D

Sen kan jag meddela att jag lider med alla som drabbas av vulkanutbrottet på Island. Samtidigt som jag är skitajätteglad att jag själv inte ska upp i luften den närmsta tiden. Men hade jag planerat att komma hem nu när jag är ledig hade det faktiskt inte förvånad mig ett dugg om det här dykt upp lagom till min avgång. Det här ger mig hemska minnen från en natt tillbringad på Arlanda strax före jul...

Nu ska här firas att jag har semester :D och det firar jag med att äta lite jordgubbar. Ett enormt plus i kanten är att Karin har storhandlat idag så jag verkar inte behöva svälta den kommande veckan ;)

Trevlig helg! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0