Zlatan! :D

Hur kunde jag!? Hur kunde jag!? I och för sig sitter jag i ett litet rum någonstans i Frankrike och har egentligen noll koll på vad som händer hemma i Sverige men hur kunde jag nästan missa VM-kvalmatchen Sverige-Ungern ikväll!? Tack pappa för att du frågade idag om jag läser något om vad som händer hemma, tack mig själv för att jag gick in på aftonbladet ikväll, tack aftonbladet för att huvudrubriken handlade om kvällens match, tack tv8 för att ni sände matchen live på internet så att jag kunde se andra halvlek och tack Zlatan för att du är bäst i hela världen! :D Jag är ingen fotbollsexpert så därför ska jag inte skriva någon lång utläggning om hans mål ikväll men att göra det med bara sekunder kvar av tilläggstiden det tycker jag personligen är skickligt :D Tack för att det här förgyllde min annars rätt grå och tråkiga dag :D

Så vad har annars hänt under dagen? Jo jag tog sovmorgon imorse och i eftermiddags var jag ute på promenad. Inte alltför långt härifrån ligger en massa enormt stora fält med vägar (halverst asfalterade, halverst grusade) som går rakt genom fälten och är perfekta att promenera efter :D Där har jag inte gått för sista gången! Det var som att hamna mitt ute på landet. Självklart hade jag kameran med mig för att fotografera den vackra vyn men lika självklart så tog batteriet slut i kameran så det blev inte många kort tagna idag. Synd för det var verkligen jättevackert!

Eftersom jag inte har några bra kort att bjuda på från dagen så bjuder jag istället på ett klipp med kvällens snyggaste mål gjort av världens bästa Zlatan Ibrahimovic :D se och njut! 

Imorgon blir det Paris för hela slanten!



 

Kommentarer
Postat av: conny här!

ingen kickar fotboll som han, zlatan ja sa zlatan. svensken som vår superman, zlatan ja sa zlatan. lena loves you, ich liebe dich, zlatan ibrahimovic! du är den bäste vi nånsin sett, yeahyeah.

2009-09-06 @ 22:35:52
URL: http://annaohgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0