Värme! :D

28 grader och strålande sol idag :D det känns fan som om man är utomland! Fast det är jag ju i och för sig också ;) Jag har nära på avlidit i dagens värme! Fast en dryg timme i solen på balkongen satt fint ;) man måste ju underhålla sommarens bränna.

Imorse var däremot en dålig morgon. Då satte jag kurs mot min eventuellt blivande skola (som jag numera hatar) för att betala provavgiften på 30 euro. Vilket kändes väldigt bra med tanke på att jag vet inte ens om jag får plats på kursen eftersom det aldrig finns någon representat för skolan på plats och aldrig svarar någon när man ringer dit! Självklart var det ingen där idag heller och jag fick återigen prata med en tjej som inte visste nånting men som kunde ta min check och lämna den vidare och sen be att skolan ringer mig. Kanske jag är lurad på 300 kr, kanske inte, kanske ska jag göra ett franskaprov på fredag för att se vilken nivå jag ligger på, kanske inte. Det återstår att se. Gud så irriterande!

Annars har det varit en helt okej dag. Jag har köpt handsprit som ska skydda mig mot svininfluensan och ta bort bakterier med 99,9%. Rekommenderad av en fransk apotekare.
Och ikväll har jag, Viktor och Klara haft Mysteriet på Greveholm maraton i mitt lilla rum, alla tre i min lilla soffa. Men det var mysigt :D Klara tycker att det är väldigt spännande.

Imorgon är det sovmorgon :D Klara är ledig från skolan så vi ska till ridhuset och rida.

Tjingeling.

Ps. Ikväll har vi burit ner mina resväskor till källarförrådet så jag blir nog trots en viss hemlängtan kvar här tiden ut :)

Kommentarer
Postat av: anna

lena jag vill också vara i frankrike, jag vill också ha värme, jag vill också rida! här är det jävlart storm och vad ska jag göra idag? STÄDA! :(

2009-09-09 @ 10:38:16
URL: http://annaohgren.blogg.se/
Postat av: Joanne

Haha... tackar!

2009-09-09 @ 18:29:38
URL: http://joannne.blogg.se/
Postat av: Sandra

härligt med sol :D

jag är ju hos mirre nu och idag kom hon med nått jag ska skvallra för dig om :D

2009-09-10 @ 20:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0