Lördagsgodis och chips!

Idag har jag gjort en snabbvisit i Paris och ätit lunch med Lisa, en aupair från Västervik i Småland. Också en blinddate precis som med Amanda igår. Och ännu en väldigt trevlig och söt tjej :) oj så många trevliga prickar det finns! :) Vi åt lunch på en pastarestaurang och Lisa rekommenderade pasta med laxsås, väldigt gott var de :)
Vi skildes rätt fort efter att vi ätit men vi ska ses igen imorgon när det är au-pairträff i kyrkan :)

Väl tillbaka här i Bailly gjorde jag ett besök på ica och köpte lördagsgodis och chips! :D jag blev så sugen! I den här familjen är de rätt nyttiga så det är första gången jag äter godis på två veckor och det är bra jobbat! Av tjejen i kassan fick jag sen en oväntad komplimang. "Du har så vackra ögon. Vart kommer du ifrån? Jag ser att du inte är från Frankrike". Det är inte alla dagar man får höra sånt ;)

Före middagen hann jag med en promenad på fälten och den här gången hade jag batteri i kameran! Däremot blev bilderna inte så jättebra för det var så soligt.

Och nu till den stora goda nyheten jag gick höra av mamma och pappa ikväll! JAG HAR VUNNIT! :D:D:D På promenadtävlingen hemma alltså. En t-shirt från Laitis i storlek XL :D Jag visste väl att min tur skulle komma! Synd bara att jag inte kunde ta emot priset personligen.

Nu ska jag se film med mina chips :)

Trevlig kväll!















Kommentarer
Postat av: Familjen

Förstår att det känns trevligt gå efter dom där vägarna. Måste kännas som hemma eftersom det är grusväg.

2009-09-13 @ 10:01:02
Postat av: Lolle

Haha men så underbart Lena, en t-shirt från laitis är ju super! ;)

2009-09-13 @ 17:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0