Första biobesöket

I eftermiddag har jag gjort det första franska biobesöket :) Karin bjöd med mig när hon, Klara och Viktor skulle fara och se La Haut (Upp) på en biograf vid shoppingcentret där jag var igår. Helt okej film för att vara animerad och helt på franska :) Jag förstod inte mkt, men litegrann och som Karin sa: Det är bra träning.

I övrigt har jag gått en promenad med Sanna idag och följt henne på "ica" och köpt vin ;) 30 kr kostade det, undra om det smakar därefter också...
Ikväll väntar ännu en hemmakväll med troligtvis en film. Johan Falk som jag såg igår var jättebra så ikväll blir det nog Wallander :D

Imorgon bör jag nog försöka pallra mig in till Paris eftersom Karin ifrågasatte idag varför jag inte åker dit på helgerna. Alla tidigare au-pairer har ju gjort det så hon kanske vill bli av med mig ett tag... Precis som idag så ska det nog bli fint väder imorgon också så jag får väl fara och njuta av det i Paris :)¨

Ikväll har mamma och pappa släktmiddag med två av pappas bröder som nyss bjudit mig på skönsång i webkameran med ett några dagar för tidigt "Ja må hon leva". Tack för det :D

Hejhopp!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ni och era släkmiddagar :D...idag har jag hälsat på din mamma på jobbet när jag ändå var och lämnade mina lönerapporter!

2009-09-28 @ 15:56:20
Postat av: Joanne

Eftersom du nu inte äger en facebookanvändare så säger jag i brist på andra ideer grattis här istället, hehe. Så, GRAAATTIS :D

2009-09-29 @ 17:09:08
URL: http://joannne.blogg.se/
Postat av: sundan!

Grattis Lena =))

2009-09-29 @ 17:25:41
URL: http://niinasundgren.blogspot.com
Postat av: Linnea

Grattis Lena =)

2009-09-29 @ 19:15:00
URL: http://linneaberglund89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0