3:e veckan

Nu är den tredje veckan avslutad, imorgon börjar jag på den fjärde och snart har jag alltså varit här en månad!

Idag har jag blivit bjuden på lunch i Paris ;) Sannas föräldrar är här och hälsar på henne i helgen och av någon märklig anledning tyckte det att det skullle vara kul att bjuda en annan Skellefteåtjej på lunch idag. Jag tackade inte nej :D sallad med lax har jag ätit, mkt gott! Sen beundrade vi triumfbågen underifrån innan jag och Sanna blev tvugna att fara för att hämta upp barnen efter skolan.

Ikväll väntade Paris uteliv på mig men det blev för sent för mig att åka dit igen så jag blev tvungen att avstå :( imorgon hade annars passat mig perfekt men tydligen var det fler av tjejerna som kunde ikväll, otur för mig.

Jag har än så länge två planer inför den här helgen: Imorgon ska jag till Paris och förhoppningsvis kunna ordna ett franskt simkort så att det inte blir mobilräkningen som tar mitt liv. Och på söndag är det grillning i svenska kyrkan så då ska jag troligtvis dit.

Jag sörjer att jag missar kvällens premiär av Flickan som lekte med elden :(

Trevlig helg! :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej! Jag har kollat igenom alla dina bilder o sånt, allt ser ju helt underbart ut! Hoppas du har det bra!:) Saknar dig gumms, hoppas det inte dröjer allt för länge innan vi får se dig! Hälsa Paris från mig;) pusspuss <3

2009-09-19 @ 00:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0