29 september om en vecka!

Då fyller jag 20 år! :D:D:D tänk så himla mkt jag har lärt mig på de 20 åren. Jag har lärt mig prata, läsa, skriva, gå, cykla, köra bil och häromsistens att stryka skjortor på ett effektivt sätt. Däremellan har jag förstås lärt mig en massa annat också.

Hur som helst. Till alla er som tänkt skicka mina presenter med posten, här kommer min nuvarandra adress:

Lena Lundstrom
Chez Mme HOGBERG CHAPUIS
Résidence Harmonie Ouest
35 Square des Marronniers
78870 Bailly
FRANCE

Tack på förhand ;)

Skola idag igen. Vi repeterade lite grammatik och fick våran första läxa! Jag har dessutom köpt ett block att skriva i på lektionerna och vad vill man då ha för typ av block? Jo ett med randiga blad såklart. Men tror ni att det finns här? Nej större delen av alla papper i det här landet verkar vara rutiga! Väldigt störande. Jag fick iallafall lov att köpa ett rutigt block tills vidare. Jakten på randigt papper har börjat och jag tror jag ska hitta det i Paris.

Imorgon är det som vanligt ridning och jag ska stryka kläder som en galning så jag får vara helt ledig på fredag när jag inte har nån skolan :D

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0