Party!

Snabb resumé av dagen:

Viktor och Klara har farit till sina kusiner så nu har jag LOV! :D de är för söta de där två barnen, till och med Viktor ville kramas innan de skulle fara :)

Nu ska jag strax bege mig in till Paris med Sanna och Fredrika för att träffa Maja och Hanna och för första gången prova på Paris uteliv! Jag och Sanna har känt oss väldigt trötta och negativa hela dagen och inte alls känt för att stanna ute till imorgonbitti. Men efter många om och men så har vi bestämt oss för att göra det! Först blir det middag och sen hittar vi garanterat något trevligt ställe att besöka. Herregud vi är ju i Paris! :D

Nu ska jag ge ett enormt jättestort + till den färdigmålade ögonskuggan vi köpte på Sephora som man bara behövde klistra på ögonlocken. Den funkar! Genialiskt! :D

Ha en trevlig lördag, det ska iallafall jag ha! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0