På shoppingrunda

Efter att ha avslutat förmiddagens arbete (att dammsuga lägenheten) bagav jag mig återigen in till Paris. Dagens mål var AFFÄREN och mitt efterlägtade havregryn! Men jag fick till att börja med förhinder då jag blev fast i ett jättestort köpcentrum som verkligen var JÄTTEstort. Och shoppinghumöret var passande nog på topp så jag gjorde en del fynd :) Efter ett par timmar i köpcentret träffade jag Hanna och vi följdes till svenska affären där jag shoppade loss en gång till. Havregryn, äppelmos, bröd, kexchoklad och två slickepinnar :D det blev dyrt, men smakar det så kostar det. Affären (affären heter affären) var verkligen jättemysig och där fanns nästan allt man kan tänka sig! Jag måste på återbesök framöver :D

Ikväll kom också Karins föräldrar. Nästan direkt hitflugna från Skellefteå, fast de hade mellanlandat i Stockholm några dagar och hälsat på deras son. Än så länge går det bra med när Viktor och Klara kommer hem på måndag kommer det att bli översvämmad lägenhet här.

Nu ska jag äta min kexchoklad :D

Dagens fynd:

Stickad "jacka" (från killavdelningen) som jag tänkt använda som kofta för jag tycker
att den var så fin + en sjal och ett favoritlinne från h&m.




MAT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0