Mörkerkurragömma

Ikväll drog ett kraftigt oväder förbi. Det åskade så hela himlen lystes upp och regnet stod som spön i backen. Därför passade vi på att leka mörkerkurragömma ;) Det fick mig att minnas den gamla goda tiden då vi brukade leka mörkerkurragömma i mitt rum och bygga hinder av alla mina böcker för att den som letade skulle få det svårare att ta sig fram. Någon annan som minns det? :D

I övrigt är allt som vanligt. Viktor skojade till det idag vid middagsbordet:

Lena säger:
- Finns det någon bondgård här i närheten eller någonstans där de har grisar? Där skulle i så fall du Klara passa in. (Hennes bordsskick är nära på sämre än mitt!)
Viktor säger:
-Jo det finns det...i ditt rum! :D

Imorgon är det skola igen. Inte för att jag gillar lektionerna speciellt mkt men jag gillar att vara där och träffa andra :D Imorgon är det också snart helg! Det ryktades om skoshopping med tjejerna jag var med förra helgen. Vi får väl se om det blir av eller inte :)

Det här känns som ett väldigt rörigt inlägg inser jag nu men jag hade egentligen inget speciellt att skriva. Nu ska jag iallafall se Gossip girl för jag har fortfarande inte sett förra veckans avsnitt och nu har det kommit ett nytt! Dessutom är jag överlycklig att Livet i Fagervik hat börjat om igen :D det är för tillfället världens mysigaste serie :D

Hejcon bacon!


Kommentarer
Postat av: sandra

mörkerkurragömma,klart jag minns, de va tider de!...och hur stort va egentligen ditt rum?

när du nämner mörkerkurragömma kommer jag osökt att tänka på varje sommarlovskväll då vi sionerade på malin och martina, intressanta iaktagelser! :D... de är minnen de :)

2009-10-10 @ 00:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0