V.I.P

Kvällen stavas V.I.P (very international people) och dit ska vi! Ett very international people party i Paris där man var tvungen att skriva upp sig på gästlistan och ha biljett för att komma in gratis före midnatt och få gratis drinkar, så det har vi faktiskt besvärat oss med att göra ;) vi är alltså jag och Sanna + att Fredrika och några fler svenska tjejer ska med :) Jag hoppas på en helt klart mer lyckad kväll än sist. Nu vet vi iallafall vart vi ska och det enda som skulle kunna förstöra kvällen är om stället är skittråkigt. Men det låter inte direkt så! :D

Jag återvänder i natt/imorgonbitti beroende på när vi känner för att ge upp. Men den här gången ska vi ta Sannas bil till St Germain så vi kan fara hem tidigare om vi vill det. Dit går det nattbussar och tågen dit börjar gå tidigare. Bland det värsta jag någonsin gjort var att komma hem halv nio på morgonen, det vill jag inte ska hända igen! Imorgon ska vi till kyrkan och äta tacos och innan det måste jag ju hinna sova lite!

Ha en trevlig kväll allihopa! Det ska iallafall vi här i Paris ha :D



Coolt va? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0