Var det en lyckad kväll igår?

Ja enligt mig var kvällen absolut godkänd. Helt klart bättre än sist vi gjorde ett försök att undersöka Paris nattliv men totalt misslyckades. Fast det blir nog inget mvg utan det får räcka med ett g+ på kvällen.
Igår var faktiskt en ganska stor del av partyprissarna i våran ålder, eller kanske i 25-årsåldern, men det var iallafall betydligt mindre 40+are!

Jag, Sanna och Fredrika började kvällen med en mycket god middag :) ska kanske tillägga att det var rätt billigt också, bara 10 € för en meny med förrätt, varmrätt och efterrätt. Så ska det se ut! Sen begav vi oss till klubben (alldeles utanför Louvren) med våra V.I.P-biljetter och fick ångest när vi stod utanför och inte visste om vi skulle komma in för att vi inte var tillräckligt uppklädda. Men tillsammas med ett annat gäng svenska au-pairtjejer kunde vi glatt traska in. Vi var tillräckligt snygga ;) Därinne bjöds det på gratis drinkar som smakade juice och som antagligen var juice också + gratis magnumglass. Som V.I.P-gäster fick vi också halmhattar att ha på oss så att alla där inne såg ut som bönder! De spelade bra musik och vi dansade några timmar innan vi bestämde oss för att ta nattbussen hem. Då hände det otrevliga! När vi klev av bussen i St Germain för att gå till Sannas bil som vi kört dit så kände jag att jag var blöt bak på benet! Självklart satt jag dit handen för att känna vad det var och det visade sig vara KRÄK!!!! Jag hade suttit i kräk i nästan en timme utan att veta om det! Det var så äckligt att jag nästan höll på att kräkas själv! Vilket äckel som spytt i bussen och att de sen inte städat bussen!

Hur som helst var vi hemma vid halv sex imorse. Betydligt skönare än halv nio!
Efter några timmars sömn begav jag och Sanna oss tillbaka till Paris och svenska kyrkan för tacosmiddag! Hur gott som helst :D jag har inte ätit tacos på över 11 veckor!

Det blir kanske en tidigkväll ikväll. Jag har ju inte precis fått sömn i överflöd i helgen. Vardagen väntar på mig och imorgon är det skola igen. Jag har kommit fram till hur otroligt mkt jag ska hinna göra innan jag kommer hem till jul och det är om bara 33 dagar!

Ha det bäst så ses vi om en dryg månad! :)

Och ja mina vänner, jag har aktiverat mitt facebook-konto igen. Säg gärna "vad var det jag sa" men jag bryr mig 0. Jag har insett det elaka i att leva på andra så nu ska jag stå på egna ben ;) och vem vet, jag kanske avaktiverar det imorgon igen, vi får se.


Kommentarer
Postat av: Jacob Lundberg

http://www.youtube.com/watch?v=XSV-VtJfwRw

2009-11-16 @ 01:47:45
Postat av: anna

hahahahahaahha lena :D detta gör vi endast för alla de elaka kommentarer du spytt ut på oss i alla år! men bra att du står på egna ben LenaL29 ;) fortsätt så!

2009-11-16 @ 11:57:44
URL: http://annaohgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0