Tiden står stilla

Ungefär som rubriken lyder så har det känts de senaste dagarna. Igår och idag har jag varit instängd i lägenheten och det kliar i mina fingrar för jag blir så rastlös! Idag gick jag i och för sig en promenad på efetrmiddagen då Karins snälla föräldrar erbjöd sig att stanna inne med Klara och Viktor som är två mkt tråkiga barn som inte vill vara ute och som inte ens vill cykla! Vädret är inte direkt kalas. Regnar det inte så är det faktiskt sol men blåser som tusan, fast jag vill ändå gå ut så länge inte regnet öser ner.

Idag har jag för första gången i mitt liv bekantat mig med en ipod. Dock inte min egen utan Klaras som hon fick igår då hon fyllde år. Några låtar lyckades jag iallafall få dit och flickan blev nöjd :) filten jag köpt till henne i present gick även den hem. Den följer henne lite överallt, ikväll ville hon helst torka sig med den när hon duschat och nu tror jag till och med att hon sover med den :)
För övrigt drack vi till och med champagne igår för att fira födelsedagsbarnet ;)

Imorgon börjar barnen skolan igen. Själv börjar jag först på måndag :D de här två dagarna har sugit musten ur mig så nu behöver jag en ledig dag igen för att återhämta mig. Det är tur att mormor och morfar är här för då har jag iallafall haft civiliserade människor att prata med. För min del hade de gärna fått stanna längre än till på söndag för jag tycker det är trevligt :)

Vi hörs den dagen jag har mer att förtälja!


Förresten! Du som klagade på dålig styckeindelning, fuck you och se så bra jag gjort det den här gången!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0