Sjuka barn

Jag känner att inläggen bara flödar fram just nu :D Så mkt som två stycken igår och redan ett nytt idag!

Svininfluensan härjar här i lägenheten just nu. Eller åtminstone svininfluensan light+++, vilket betyder vanlig förkylning. Jag missade min skolstart idag tack vare stackars lilla Klara som varit hemma och haft feber. Så istället för att lära mig en massa fransk grammatik har jag strykit kläder som en galning och dammsugat.

Men imorgon blir det skola för både min och Klaras del. Såvida inte jag är sjuk för jag känner mig ungefär som en riskvast just nu. Men jag satsar på att vila upp mig på onsdag då jag verkar vara ledig eftersom det tydligen är helgdag här då. Man firar visst vapenvilan under första världskriget. Men helgdagar mitt i veckan är ju trevligt så det tackar jag minsann inte nej till :)

En annan mkt trevlig sak är att världens bästa Zlatan vann guldbollen för fjärde året i rad ikväll :D Är inte han världens bästa så vet jag inte vem som skulle kunna vara det!

Nu blir det sömn för det behöver jag!
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag hatar zlatan!

2009-11-10 @ 12:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0