Pepparkakshus! :)

Vi gjorde pepparkakshus i Svenska kyrkan idag! :D De ska sen säljas för 45€ på julbasaren som svenska kyrkan anordnar sista helgen i november. Då importerar de flera ton med svensk mat och svenska saker hit till Paris och tydligen brukar de varje år tjäna över 1 miljon kronor under den helgen!





Mitt vackra hus! :) 


20 klara pepparkakshus till försäljning

Ikväll har jag fått en egen gubbe att spela med på Klaras wii fit som hon fick i födelsedagspresent. För er som inte vet vad det är kan jag säga att det vet knappt jag heller. Ikväll har jag iallafall stått på en platta och åkt slalom framför tvn och Klara har gjort upp ett träningsschema åt mig där målet är att gå ner 5 kilo på två veckor. Antagligen måste jag spela dygnet runt för att klara av det. I övrigt kan man tex steppa och göra yoga och för varje spel man spelat räknas det ut hur många kalorier man förbränt under tiden man spelat.

Nu blir det sista avsnittet av ensam mamma söker!
Tjijngeling!

Kommentarer
Postat av: anna

LENA! du har en egen gubbe på mitt wii också ju :)

2009-11-09 @ 14:50:46
URL: http://annaohgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0