En stackars man kan vara vilse

Jag kan snart inte gå ut längre. Varje gång jag går ut och går så är det någon som inte hittar dit de ska och frågar mig om vägen! Självklart är jag inte till någon större hjälp för jag förstår aldrig vad de säger och det enklaste att säga då är såklart "je ne sais pas" (jag vet inte) och sen gå vidare. Idag var det rekord för jag hann bli tillfrågad två gånger medan jag var ute på min promenad! Först en kvinna som frågade mig något jag absolut inte förstod och sen en man som frågade efter vägen till Paris. Och då tänkte jag: det borde jag kunna! :) Så jag styrde honom motsatt riktning Versailles. Men vem vet, jag kanske visade fel så den stackaren fortfarande irrar runt och leter efter Paris.

Idag har Karins mamma gjort köttbullar som vi åt till middag. Det var smarrigt värre :) Själv har jag mest slappat idag. Det nalkas ju helg och då gäller det att vara utvilad ;) I helgen vill jag och Sanna gå på bio. Jag vill se The box med Cameron Diaz och jag hoppas att jag får som jag vill :)

I övrigt firara jag 10-veckorsjubileum idag och det är inte länge kvar till jul och jag känner att julklappstressen börjat komma smygande. Jag och Sanna har redan börjat jämföra priserna på de alkoholhaltiga dryckerna och vi får väl se hur mkt vikt man kan ta med sig hem till nyår ;)

Nej nu ska jag fira helg! Sovmorgon imorron :D
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0